wtorek, 20 sierpnia 2013

*** (wiersz, który otrzymał główną nagrodę w II Powiatowym Konkursie Poetyckim 'O Bocianie Pióro')

Jednej rzeczy żałuję, wiesz?
Tego, że poznałam Ciebie.
Może cofniemy czas, chcesz?
By los nie zbliżył nas do siebie.
Nie będę bez końca na Twój uśmiech czekać,
Jak dotąd czekałam - bo to nic nie zmienia.
Nie będę więcej przed Tobą uciekać,
Tak bojąc się odrzucenia.
A jeśli kiedyś w noc piękną szalenie
Gwiazda spadając, blaskiem mnie zaskoczy
Jedno tylko wypowiem życzenie:
Żeby przenigdy nie spojrzeć Ci w oczy.
Oczy tak piękne jak żadne inne
Właśnie w tych oczach się zakochałam
Jedno spojrzenie, całkiem niewinne - 
Przez nie z miłości zwariowałam.
A jakby to było, gdybym Cię nie znała?
Już nieraz zadałam sobie to pytani.
Kogo bym wtedy tak bardzo kochała?
Nie wiem. I niech tak zostanie.


Sylwia J.

3 komentarze:

  1. Sierpień to miesiąc spadających gwiazd - jakie tym razem macie życzenia, autorzy i czytelnicy?...

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 year old Analyst Programmer Benetta Waddup, hailing from Guelph enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Yo-yoing. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. pojawiaja sie na tej stronie

    OdpowiedzUsuń